עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • entry
    1
  • comments
    7
  • views
    326

About this blog

לאחר שקיבלתי את הדובלט המעולה, דוד (David) f/6 עם קוטר עדשה 72ממ ואורך מוקד 430ממ - Astro-tech AT72 EDII ובדקתי אותו, הבנתי שאפילו טלסקופ במפתח קטן כזה יכול לשרת נאמנה בתצפיות, והחלטתי לאתר טלסקופ במפתח דומה אך לא דובלט, שישרת אותי לטיולים, ללא חשש להפסד גדול אם הרכב ייפרץ או שהטלסקופ יינזק בנסיעה.
לפני כשבועיים, בעת שהייתי בארצות הברית, ראיתי באתר יד2 של -B&H  טלסקופ רפרקטור Celestron Travel Scope 70mm f/5.7 ורכשתי אותו עם משלוח להיכן ששהיתי.
חזרתי לארץ וניגשתי לבדוק את הטלסקופ החדש. ההתחלה היתה מהולה באכזבה, אך לאחר שידרוגים קלים הביצועים קפצו פלאות ואף השויתי אותם לדוד!
הפירוט נמצא בגוף הבלוג https://forum.astro-group.net/blogs/entry/157-טלסקופ-קטן-גדול/ , כולל טבלה השוואתית מסכמת, ואיך בחרתי לקרוא לטלסקופ החדש.
 

image.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Entries in this blog

טלסקופ קטן-גדול

פרק 1 - כך זה התחיל: לאחר שקיבלתי את הדובלט המעולה, דוד (David) f/6 עם קוטר עדשה 72ממ ואורך מוקד 430ממ - Astro-tech AT72 EDII (https://www.astronomics.com/astro-tech-at72edii-refractor-ota-fpl-53-f-6.html), ובדקתי אותו הן בבית בבורטל 9 והן במדבר, הבנתי שאפילו טלסקופ במפתח קטן כזה יכול לשרת נאמנה בתצפיות, ולאור חוות דעת של חברים אחרים באנדרומידה, החלטתי לאתר טלסקופ במפתח דומה אך לא דובלט, שישרת אותי לטיולים, ללא חשש להפסד גדול אם הרכב ייפרץ או שהטלסקופ יינזק בנסיעה. לפני כשבועיים, בעת שהי
×
×
  • צור חדש...

Important Information