עדכון קצר - אני נמצא כרגע לקראת סיום של גרסה 10. ברגע שאסיים בדיקות אחרונות (נדרש לכך עוד לילה אחד של EAA) אעלה את הקוד לרשת.
השינויים בהשוואה לגרסה 9:
השינוי העיקרי בגרסה הזו והחשוב מכולם - שמירה על מהירות עקיבה זוויתית קבועה לאורך כל מסלול הפלטפורמה. כלומר, המנוע משנה את מהירותו לפי המיקום. מאחר והמנוע דוחף את המשטח העליון בקו ישר, אבל המשטח עצמו נע לאורך קשת, במצב של מהירות קבועה של המנוע, המהירות הזוויתית של המשטח משתנה, כאשר השגיאה המקסימלית, ההבדל בין המהירות הקבועה ה"אידאלית", לזו האמיתית, תגיע לבין חצי אחוז לאחוז אחד.
כשהפלטפורמה מוצפנת טוב, בתצפית ויזואלית, בטח עם הגדלות קטנות, השגיאה הזו תגרום לדריפט של האובייקט שהוא לחלוטין בלתי מורגש, וניתן גם ככה לשמור אובייקטים בעינית לאורך כל תנועת הפלטפורמה, אבל כשעוברים ל-EAA, בשדה קטן, או בעיניות שנותנות הגדלות גבוהות, הדריפט הזה מתחיל להיות מורגש.
בגרסה החדשה הזו, כשהפלטפורמה מוצפנת בצורה מושלמת, הדריפט אמור להיות באמת מינימלי, ואת זה אני מתכוון לבדוק בסשן EAA ארוך, ולאחר שאהיה מרוצה, אפרסם את הגרסה.
על מנת שהפלטפורמה תהיה מסוגלת להתאים את מהירות העקיבה, היא חייבת לדעת בדיוק איפה היא נמצאת בכל רגע - מה שאומר שמהירות זוויתית קבועה תתקבל רק לאחר שהפלטפורמה מגיעה לאחד מהמיקרוסווטישים. כל עוד לא הגיעה לאחד מהם - מייד לאחר הדלקתה, היא ממשיכה לעבוד בצורה הישנה, במהירות ישרה קבועה.
בהמשך לדרישה שהפלטפורמה תגיע לאחד המיקרוסוויטשים, הוספתי אפשרות להזיז את הפלטפורמה קדימה ואחורה לכל נקודה. בזמן עקיבה בלבד, לחיצה על הכפתור הירוק (העלאת מהירות), ואז הוספה של לחיצה על האדום (בלי לשחרר את הירוק), תביא את הפלטפורמה למצב של תנועה מהירה קדימה, Fast forward, לחיצה על הכפתור האדום (הורדת מהירות), ואז הוספת של לחיצה על הירוק (בלי לשחרר את האדום), תביא את הפלטפורמה למצב החזרה מהירה להתחלה, "Fast backward".
בנוסף, בזמן התנועות המהירות הללו, קדימה או אחורה, לחיצה קצרה על הכפתור השחור, תעצור את התנועה, ותעביר את הפלטפורמה למצב "rdy", ממנו כל לחיצה על אחד מהכפתורים ירוק/אדום, תעביר את הפלטפורמה למצב עקיבה.
ההמלצה שלי היא, למי שמעוניין להתחיל ישר לעבוד עם עקיבה מדוייקת במהירות זוויתית קבועה, היא בתחילת התצפית, לבצע החזרה של הפלטפורמה לאחור, והפלטפורמה תתחיל בעקיבה כזו מייד כשהיא תגיע למיקרוסוויטש של נקודת ההתחלה.
בזמן התנועות המהירות קדימה ואחורה, ניתן לשנות את תצוגת המסך. במידה והפלטפורמה כבר הגיעה לאחד המיקרוסוויטשים, והמיקום המדוייק ידוע לה. יש שלוש אפשרויות תצוגה, שניתן לעבור ביניהן על ידי לחיצה על אחד מהכפתורים ירוק/אדום:
זמן הגעה למיקרוסוויטש בצד השני (מה שהיה בתנועות הללו בגרסה הקודמת).
תצוגה גרפית שמראה את המיקום היחסי של הפלטפורמה (ברירת המחדל).
תצוגה באחוזים, מספרים נמוכים יותר מראים שהפלטפורמה קרובה יותר להתחלה, ומספרים שקרובים ל-100 אומרים שהיא קרובה יותר לסוף.
התמונות הבאות מראות כיצד נראות שלושת התצוגות הללו. התמונות נלקחו כשהפלטפורמה היתה בתנועה מהירה קדימה, קרוב לנקודת הסיום (ממנה היא חוזרת אוטומטית להתחלה). בצד ימין תצוגת האחוזים (רואים 79%), באמצע, זמן התנועה הנותר (26 שניות), ובשמאל, תצוגה גרפית של 6 קווים מתוך 8.
תגובה מומלצת
הצטרף לשיחה
אתה יכול לכתוב עכשיו ולהרשם אחר כך אם יש לכם חשבון הכנס עכשיו בשביל לכתוב מהחשבון שלך