עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויית קניה ושירות - Telescope-Service


תגובות מומלצות

לאחרונה רכשתי רדוסר & פלאטנר מ Telescope Service לשובר אור 125ממ שלי.

זה רדוסר שנמכר במיוחד לטלסקופ הספציפי הזה ועל כן מייד כשפתחתי אותו ניסיתי לחבר אותו לטלסקופ אבל ברם, הוא לא מתחבר...

מסתבר שהרדוסר מגיע עם חיבור T63 בעוד בטלסקופ החיבור הוא T68. לזה לא ציפיתי. מחפירה מעמיקה יותר באתר, מצאתי תגובה של אדם שרכש וציין את הצורך במתאם. מייד שלחתי מייל ל Telescope-Express וקיבלתי את התשובה הבאה:

The product description is a bit misleading indeed. We will change that asap.

I would send you the required adapter with free shipping

Is that alright with you?


התשובה כמובן הייתה כן. כששאלתי האם אני צריך לעשות משהו לטובת זה? הם גם אמרו רק free shipping. והם ענו לי שלא - ביום שני בבוקר (דיברתי איתם ביום שישי) הם פשוט ישלחו את המתאם שדרך אגב עולה לא מעט כסף - 37 יורו.

יום שני בבוקר קיבלתי מספר מעקב.

נכון לכתיבת שורות אלה תיאור המוצר לא השתנה - או שהם מנסים להרוויח כמה דולרים נוספים על גבם של צרכנים שישלמו את מחיר המתאם, או שפשוט עדיין לא הגיעו על זה. מבחינתי האישית, מעבר לעיכוב של מספר ימים אני מאוד מרוצה מהחוויה וזו אחת הסיבות שאני ממשיך להמליץ על חנויות בחו"ל ועל telescope service בתור אחת החנויות המומלצות ביותר.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני 1 שעה Ilan Shapira אמר:

לאחרונה רכשתי רדוסר & פלאטנר מ Telescope Service לשובר אור 125ממ שלי.

זה רדוסר שנמכר במיוחד לטלסקופ הספציפי הזה ועל כן מייד כשפתחתי אותו ניסיתי לחבר אותו לטלסקופ אבל ברם, הוא לא מתחבר...

מסתבר שהרדוסר מגיע עם חיבור T63 בעוד בטלסקופ החיבור הוא T68. לזה לא ציפיתי. מחפירה מעמיקה יותר באתר, מצאתי תגובה של אדם שרכש וציין את הצורך במתאם. מייד שלחתי מייל ל Telescope-Express וקיבלתי את התשובה הבאה:

The product description is a bit misleading indeed. We will change that asap.

I would send you the required adapter with free shipping

Is that alright with you?


התשובה כמובן הייתה כן. כששאלתי האם אני צריך לעשות משהו לטובת זה? הם גם אמרו רק free shipping. והם ענו לי שלא - ביום שני בבוקר (דיברתי איתם ביום שישי) הם פשוט ישלחו את המתאם שדרך אגב עולה לא מעט כסף - 37 יורו.

יום שני בבוקר קיבלתי מספר מעקב.

נכון לכתיבת שורות אלה תיאור המוצר לא השתנה - או שהם מנסים להרוויח כמה דולרים נוספים על גבם של צרכנים שישלמו את מחיר המתאם, או שפשוט עדיין לא הגיעו על זה. מבחינתי האישית, מעבר לעיכוב של מספר ימים אני מאוד מרוצה מהחוויה וזו אחת הסיבות שאני ממשיך להמליץ על חנויות בחו"ל ועל telescope service בתור אחת החנויות המומלצות ביותר.

 

מצטרף להמלצה.

כבר הזמנתי מהם לא מעט (לא כמו מ-FLO...) ולא התאכזבתי באף מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרף לשיחה

אתה יכול לכתוב עכשיו ולהרשם אחר כך אם יש לכם חשבון הכנס עכשיו בשביל לכתוב מהחשבון שלך

אורח
הוסף תגובה

×   הודבק כטקסט מיוחד.   הדבק כטקסט רגיל

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   התוכן הקודם שלך שוחזר .   נקה

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • פעילות אחרונה

    1. 7

      התמודדות עם בעיות דיוק של NexStar SE8

    2. 8

      הרכבת גלגל פילטרים לדובסוני: לתצפית ויזואלית

    3. 2

      איפוס חצובת אלט-אז (או אולי גם EQ) בעזרת פלייט סולבינג - שאלה

    4. 2

      איפוס חצובת אלט-אז (או אולי גם EQ) בעזרת פלייט סולבינג - שאלה

    5. 2

      איפוס חצובת אלט-אז (או אולי גם EQ) בעזרת פלייט סולבינג - שאלה

  • נושאים

×
×
  • צור חדש...

Important Information