עבור לתוכן
  • צור חשבון

תגובות מומלצות

יקח זמן עד שיאמצו אותו פה בארץ. בכל מקרה, עוד לפני שיחות על יתרונות / חסרונות של המנגנון החדש, צריך לדעת שמשום מה ZWO הוציאו עד המוצר הזה לא אפוי עד הסוף. אני הייתי מחכה לפחות עוד שנה-שנתיים שיתבשל עד שהייתי הולך על דבר כזה 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי את הסרטון הנ"ל.

מן הסתם כמו כל מערכת היא תעבור תהליך של ביגור על בסיס חכמת ההמון ושת"פ וקשב של החברה.

מעבר לנושא דיוק העקיבה שבסוף הוא פרמטר בסיסי שבלעדיו מוצר כזה עשוי להיכשל ואני בספק ש zwo תשחרר מוצר עם בעייתיות כזו, מעניין לדעת כמה העסק יציב פיזית באמת וכמה המערכת יודעת לקחת פיילודים משמעותיים כמו שהם מצהירים. זה מה שיקבע אם המאונט הזה יצליח בקנה מידה גדול ויחליף את הגדולים או שהוא יהפוך לסוג של sky guider או star adventurer משוכלל (ויקר להחריד) וישאר נחלת פלח השוק של הטלסקופים הקטנים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני 2 שעות נתי ה אמר:

ראיתי את הסרטון הנ"ל.

מן הסתם כמו כל מערכת היא תעבור תהליך של ביגור על בסיס חכמת ההמון ושת"פ וקשב של החברה.

מעבר לנושא דיוק העקיבה שבסוף הוא פרמטר בסיסי שבלעדיו מוצר כזה עשוי להיכשל ואני בספק ש zwo תשחרר מוצר עם בעייתיות כזו, מעניין לדעת כמה העסק יציב פיזית באמת וכמה המערכת יודעת לקחת פיילודים משמעותיים כמו שהם מצהירים. זה מה שיקבע אם המאונט הזה יצליח בקנה מידה גדול ויחליף את הגדולים או שהוא יהפוך לסוג של sky guider או star adventurer משוכלל (ויקר להחריד) וישאר נחלת פלח השוק של הטלסקופים הקטנים.

 

לא חושב שזה יהפוך לנישה כמו sky guider, להפך, זה יהפוך לסטנדרט.

לגבי דיוק העקיבה, זו בעיה ידועה של גיר הרמוני גם בחצובות יקרות (לא רק של ZWO) יותר ועל כן לרוב לא משתמשים בהן לצילום. אני בטוח שימצאו פתרונות וכולנו נוכל להנות ממחירים סבירים יותר ומשקלים קלים הרבה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ZWO ביקשו להוציא את המאונט שלהם לפני התחרות, בקטגוריית מחיר חדשה. נראה שהשתחרר פטנט של Harmonic Drive שאיפשר להרבה חברות סיניות לייצר מנוע בגודל מסוים במחיר זול יחסית, שבו עושים שימוש כמה מהמאונטים החדשים שיוצאים עכשיו, ה-AM5, המאונט החדש של Sharpstar, והמאונט של iOptron. מבין שלושתם, נראה לי שדווקא המאונט של iOptron הוא הכי מעניין, כי הוא עובד עם מנוע הרמוני רק באחד הצירים, ומשתמש במנגנון worm gear רגיל בציר האחר, כדי לשמור על PE נמוך.

צריך גם לזכור שזהו המאונט הראשון של חברה שעד כה התמחתה בעיקר במצלמות, ושגם במצלמות היו לה סיפורים בהתחלה (סיפור שמן המכונות על החיישן המפורסם).

אישית, מעניין אותי הרבה יותר המימוש של PegasusAstro, ה-NYX-101, שמבוסס להבנתי על מנוע הרמוני מייצור עצמי, שבדרך כלשהי הם הצליחו לאפשר עקיבה מאוד מדוייקת גם באמצעות guiding רגיל (עד כה, שיטת ה-guiding למאונט הרמוני היתה באמצעות פולסים קצרים של חצי שניה לכל היותר, מה שגרם לרגישות רבה לתנאי שמים). גם משקל הנשיאה שלו הוא יותר גדול - 20 ק״ג ללא משקולות.

בכל מקרה, נראה לי שהתחרות מבורכת, ותאפשר ליותר אנשים לרכוש מאונט הרמוני ולהגיד שלום למשקולות האיזון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרף לשיחה

אתה יכול לכתוב עכשיו ולהרשם אחר כך אם יש לכם חשבון הכנס עכשיו בשביל לכתוב מהחשבון שלך

אורח
הוסף תגובה

×   הודבק כטקסט מיוחד.   הדבק כטקסט רגיל

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   התוכן הקודם שלך שוחזר .   נקה

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • פעילות אחרונה

    1. 7

      התמודדות עם בעיות דיוק של NexStar SE8

    2. 8

      הרכבת גלגל פילטרים לדובסוני: לתצפית ויזואלית

    3. 2

      איפוס חצובת אלט-אז (או אולי גם EQ) בעזרת פלייט סולבינג - שאלה

    4. 2

      איפוס חצובת אלט-אז (או אולי גם EQ) בעזרת פלייט סולבינג - שאלה

    5. 2

      איפוס חצובת אלט-אז (או אולי גם EQ) בעזרת פלייט סולבינג - שאלה

  • נושאים

×
×
  • צור חדש...

Important Information